Good morning Vietnam

A blog elvileg határozott időtartamra készül, az időpont 2010. Június. 2 kisgyermekkel járom Saigont, anyukám segítségével. Tapasztalatok, kalandok, stb. , hogy Apa is tudjon mit olvasni amíg nem vagyunk Vele :) A nagyobbik Kristóf három és fél éves, a kisebbik, Sarolt (Saci) 9 hónapos.

2010.06.19. 20:12 sárkánygyümölcs

Vietnam gyöngyszeme II.

Másnap reggel reggeli után úgy döntöttünk elmegyünk a csúszda parkba. 9-kor elindultunk, azonban kiderült, hogy csak 10-kor nyit, úgyhogy előtte inkább lemetünk az underwater world-be, ami egy hatalmas aquárium tulajdonképpen :). Sajnos itt sok kép nem készült, mert ránk szóltak ha vakuztam, azonban a kamerán (mivel ugye aki eddig figyelt az tudja, hogy a fényképezőgép sikeresen lemerült :) ) nem találtam meg, hogy hol kell kikapcsolni a vakut (ezt a mai napig nem tudom, de már feltöltöttem a fényképezőgépet :) ). Kristófot nagyon lenyűgözte ez a világ, néztük a sok halat, tengeri csillagot, rákot, tengeri sünt, korallokat. Volt egy olyan része is, ahol egy mozgó járdán állva, nézhetted a hatalmas medencét tele állatokkal. Volt óriásteknőc, tigriscápa, rája, más fajta cápa, rengeteg hal fajta. Kristóf kétszer is körbe ment a járdával :) .

 

Nem hiába volt Kristóf farsangkor "nagy és ihesztő cááápa!" :)

 

Miután végeztünk irány a csúszda park. Mint a korábbiképeken láthattátok rengeteg féle-fajta csúszda volt, amelyekhez kis társaságunkból talán nekem volt a legtöbb kedvem :)Kristóf és a víz viszonyát ismerjük, Saci kicsike, anyukám meg már nagy hozzá :) Volt ilyen görbe, olyan alagút, volt egy szivárványcsúszda, amelyen 6-an csúszhattak egyszerre, volt egy tzunami nevű is... Na gondoltam elsőre kipróbálom a 6 színű csúszdát bemelegítésnek. Megbeszéltük Kristóffal, hogy a végében várnak, nem mászkál el, szót fogad stb...lecsúszok, erre Kristóf sehol, anyukám mondta, hogy elszaladt egy perce utánam, de ő meg Saci miatt nem tudott utána szaladni, na elkezdtem kutatni, futni, kiabálni, rengeteg ember persze, rengeteg gyerek mindenfelé, de az én kis szöszke fiamat semerre se láttam...nem vagyok egy pánikolós fajta, de itt megijedtem, kristóf és a víz nem szerencsés párosítás, belegondoltam futás közben, hogy mi történhetett vele és sírva fakadtam...ekkor elkapott egy biztonsági őr, leadta az adatokat a rádiójába, elindultunk visszafelé és addigra már ott volt nagyinál, visszavitték...nagyon megijedt ő is, de ő nem gondolta, hogy eltűnt, ő attól ijedt meg, hogy én kiborultam, és sírva mondogatta, hogy nyugodj meg anya, ne sírj... Na ezek után, csak hogy szaván fogjam, hogy többet nem mászkál el, csúsztam mégegyet a csúszdán, és ő ügyesen végig várta mindezt. Azonban több csúszáshoz már nem volt kedvem, így még időztünk egy darabig, megnéztük a gyermek és a hullám medencét aztán visszamentünk a szállodában, délután már csak a medencéknél telt.

Az elkövetkező napok hasonló egyhangúsággal teltek szerencsére. Napközben fürdés a medencében, Kristóf esetleg kicsit játszóházazott, addig mi hárman csajok mentünk a tengerbe lubickolni, sétálgattunk, megnéztük a közelben befogott pávákat (egy fehér 3 színes páva), egyik reggel Sackó negyed 6-kor ébresztett, akkor kiosontunk és sétálgattunk 7-ig a parton :). Esténként bementünk a vidámparkba, körhintáztunk, elefántoztunk, dodzsemeztünk, kipróbáltam a hullámvasutat, és a 4D-s mozit is :).

Péntek reggel aztán együtt lementünk elbúcsúzni a tengertől, Kristóf közölte, hogy nem jön be, ő kint homokozik addig. Jó. Bementünk 3-an, egyszer csak láttuk, hogy jön közelebb, valamit feltétlenül el kellett mondania :) Jaaj de nem megy be...de közben meg ott volt egy kis szőke lányka, látszott Kristófon, hogy nagyon tetszik neki :) (Kristófon amúgy nagyon látszik, ha valaki megtetszik neki, rötön odamegy, simogatja, ölelgeti, nem tudja leplezni az érzéseit :)) Odamentem hozz, felemeltem, hogy lemossam róla a homokot, hagyta bár szóban tiltakozott. aztán halakat néztünk, és egyszer csak benne állt a tengerben és nem félt, nem sírt, nagyon megdícsértük, hogy legyőzte a félelmét, és büszkék vagyunk rá, és ő a nap hőse, és igen apa is büszke rá, meg Jóska papa, István papa, Piroska nagyi is :).

Ezután már nem maradt sok időnk, így gyorsan átöltöztünk és indultunk a repülőhöz. Visszafelé már motorcsónakkal utaztunk.

A csúszdaparkban, krokodilszelidítőként :)

 

A Hotel gyermekmedencéjében:

 

Saci a parton várja a vizet:

 

Beszóltál?:

 

Pápápá :):

 Vízben élni jó :

 

 

Burberry mániás anyám van...:

 

Az a bizonyos hajnali séta... :

 

 

 

Selyemhímzés a hotel aulájában:

 

Körhintán lovagolva:

 

A másik Fittipaldi:

 

Kapitány, Kapitányom :)

 

Majd még teszek fel pár képet a tengerről, mert az lélegzet elállító volt.

Xin cháó! (a helyesírás mód nem biztos, de ejtsd: szin tyáó, értsd: jónapot, viszlát)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://saigon.blog.hu/api/trackback/id/tr12094302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása